Over ons:

Team en organisatie

In deze rubriek:Lees meer over het China Challenge Product Development's team

Gijsbert de Bruin – Oprichter en directeur

Gijsbert studeerde bedrijfseconomie aan de HES in Amsterdam waar hij in 1993 afstudeerde met een specialisatie in derivaten handel. Tijdens een jaar reizen dat volgende ontstond zijn fascinatie voor de Aziatische cultuur en was het zakelijk inzicht geboren.

Na zijn terugkeer in Nederland werkte hij twee jaar als beleggingsadviseur voor de ING/Postbank. Na voldoende verdient te hebben om een terugkeer naar China te bekostigen keerde hij terug om de Chinese taal en cultuur zich eigen te maken en om vervolgens China Challenge op te richten.

 

Desmond Ng – algemeen directeur

Desmond NG is een geboren Singaporees. Hij studeerde elektrotechniek voordat hij op de universiteit van Bradford in Engeland zijn bachelor diploma Business Management haalde.

Door werkzaam te zijn geweest bij verschillende bedrijven als: Perkin Elmer, ABB, GE en PCI Electronics deed hij veel ervaring op in verschillende functies waaronder: system engineer, global sourcing manager en algemeen directeur. Tijdens deze werkzaamheden behaalde bij ook vele onderscheidingen en opleidingscertificaten.

Met ingang van juni 2011 zet Desmond zijn talent en ervaring in om China Challenge te leiden in de rol van algemeen directeur met de nadruk op klantrelaties.

 

Martijn Poepjes – Partner en Area manager Benelux

Na het afronden van de studie vliegtuigbouwkunde aan de hogeschool van Haarlem ging Martijn naar Engeland voor een MBA aan de Kingston universiteit.

Voordat hij partner werd bij CHC werkte Martijn bij Omron en later voor bijna 7 jaar bij AAR Aircraft Component Services als Director Customer Services. Zijn kennis en ervaring van klantenservice, techniek en management maakte hem de perfecte kandidaat voor de functie van Area Manager Benelux bij China Challenge.

In 2006, twee jaar na zijn start bij CHC, heeft zijn toenemende verantwoordelijkheden er toe geleid dat hij actief partner werd in het bedrijf.